طرح درس علوم چهارم، درس 9 بدن ما
خلاصه مطلب
در ادامه فعالیتهای مقدماتی، دانشآموزان به گروههای کوچک تقسیم شدند تا با شناسایی دقیقتر، موجودات زنده و غیرزنده را در کلاس دستهبندی کنند و در جدول مخصوصی که برای این منظور طراحی شده بود، ثبت نماین...
در ادامه فعالیتهای مقدماتی، دانشآموزان به گروههای کوچک تقسیم شدند تا با شناسایی دقیقتر، موجودات زنده و غیرزنده را در کلاس دستهبندی کنند و در جدول مخصوصی که برای این منظور طراحی شده بود، ثبت نمایند. سپس، با نمایش تصویری از آجر چیده شده، به بحث و تبادل نظر در مورد ویژگیهای آن پرداختیم. این فعالیت به آنها کمک میکرد تا درک بهتری از مفهوم "چیدمان" و "ساختار" را به دست آورند. در ادامه، با استفاده از میکروسکوپ، به بررسی دقیقتر پوست پیاز پرداختیم. دانشآموزان با کمک این ابزار علمی
اطلاعات فایل
نام فایل:
kif.sellfile.ir%2Fprod-2174795-%D8%B7%D8%B1%D8%AD%2B%D8%AF%D8%B1%D8%B3%2B%D9%88%2B%D8%B1%D9%88%D8%B4%2B%D8%AA%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%B3%2B%D8%B9%D9%84%D9%88%D9%85%2B%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%85%D8%8C%2B%D8%AF%D8%B1%D8%B3%2B9%2B%2B%D8%A8%D8%AF%D9%86%2B%D9%85%D8%A7%2B1.html
فرمت فایل:
HTML