جمعه، ۹ آبان ۱۴۰۴ - ۰۵:۳۶
996 تعداد مطالب
175 کاربران آنلاین

بازاریابی موثر: راهنمای جامع و کاربردی

بازاریابی موثر: راهنمای جامع و کاربردی

خلاصه مطلب

بازاریابی موفق، نیازی به هزینه‌های هنگفت و کمپین‌های پرزرق‌وبرق ندارد. در واقع، آلن دیب در کتاب "Lean Marketing" به این نکته کلیدی اشاره می‌کند که راز رشد واقعی در بازاریابی، درک عمیق از مشتریان و ارا...

بازاریابی موفق، نیازی به هزینه‌های هنگفت و کمپین‌های پرزرق‌وبرق ندارد. در واقع، آلن دیب در کتاب "Lean Marketing" به این نکته کلیدی اشاره می‌کند که راز رشد واقعی در بازاریابی، درک عمیق از مشتریان و ارائه ارزش واقعی به آن‌هاست. در اینجا چند اصل کلیدی از Lean Marketing را مرور می‌کنیم: شناخت دقیق مشتری هدف: درک نیازها، خواسته‌ها و رفتارهای مشتریان، سنگ بنای هر استراتژی بازاریابی موفق است. ارائه‌ی ارزش واقعی: به جای صرفاً تبلیغات و مزاحمت، تمرکز بر ارائه

اطلاعات فایل

نام فایل: tshtranslator.sellfile.ir%2Fprod-2189133-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C.html
فرمت فایل: HTML
دانلود فایل مشاهده منبع