مغز و خرید: تصمیمگیریهای شما
 
                خلاصه مطلب
در دنیای فروش، شاید بارها شاهد این صحنه بودهاید: یک ارائه بینقص، استدلالهای قوی و منطقی، اما باز هم پاسخ "نه"! چرا این اتفاق میافتد؟ دلیلش این است که تصمیمگیریها اغلب بر اساس غریزه و احساسات ما ...
                    در دنیای فروش، شاید بارها شاهد این صحنه بودهاید: یک ارائه بینقص، استدلالهای قوی و منطقی، اما باز هم پاسخ "نه"! چرا این اتفاق میافتد؟ دلیلش این است که تصمیمگیریها اغلب بر اساس غریزه و احساسات ما شکل میگیرند، نه صرفاً بر اساس منطق. پاتریک رنوواز در کتاب پرمخاطب "Selling to the Old Brain" به این نکته اشاره میکند که برای تاثیرگذاری در فروش و جلب رضایت مشتری، باید با "مغز قدیمی" – بخش زیردست مغز که مسئول تصمیمگیریهای اولیه و غریزی ماست – ارتباط برقرار کنید                
                
                                اطلاعات فایل
                                نام فایل:
                                tshtranslator.sellfile.ir%2Fprod-2189882-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85%2B%D8%A8%D8%AE%D8%B4%2B%D8%A7%D8%B2%2B%D9%85%D8%BA%D8%B2%2B%D8%AA%D8%B5%D9%85%DB%8C%D9%85%2B%D8%A8%D9%87%2B%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%2B%D9%85%DB%8C%2B%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%AF.html
                            
                                                        
                                فرمت فایل:
                                HTML